Osobnostní typologie
Obsah:
- Každý člověk je jiný a využívá jiný komunikační styl
- Proč je důležité znát a pochopit jednání podřízených, kolegů, zákazníků?
- Jaký je můj komunikační styl při jednání s ostatními?
- Jak rychle poznat osobnostní typ člověka a zvolit správný styl jednání
- Rozpoznání typu člověka podle neverbální komunikace, projevu, formy
- Jak nejlépe využít přednosti jednotlivých komunikačních typů v týmu
Přínos pro účastníky školení:
- Poznáte svou vlastní osobnostní preferenci v komunikaci
- Budete umět rozpoznat s jakým komunikačním typem jednáte
- Podaří se Vám omezit konflikty s ostaními, dosáhnete dříve shody
- Typologii využijete také při prodeji a při komunikaci se zákazníky
- Vše si prakticky vyzkoušíte a natrénujete
Kdo jsem?
Jmenuji se Marek Vegricht a pracuji jako osobní kouč a lektor profesních dovedností.
Mám více jak 10 letou praxi v oblasti vzdělávání dospělých.
Při školení pracovních týmů čerpám ze svých bohatých pracovních zkušeností, když jsem pracoval jako obchodník, konzultant,
manažer pobočky nebo jako majitel a provozovatel restaurace.
Další tréninky
Prodejní dovednosti
Seminář je určen pro všechny, kdo přicházejí do každodenního kontaktu s klienty nebo obchodními partnery a musejí prodávat.
Zvládání námitek a argumentace
Na semináři se naučíte jak zvládat námitky a správně argumentovat. Budete brát námitku jako výzvu a ne jako brzdu prodeje.
Typy zákazníků a jak s nimi jednat
Naučíte se poznat jednotlivé typy zákazníků a budete vědět jak s nimi jednat.
Obchodní prezentace
Na semináři se naučíte jak správně vést obchodní prezentaci, jak udělat pozitivní první dojem a jak zaujmout.
Komunikace a prodej po telefonu
Pro všechny, kdo používají telefon jako svůj pracovní nástroj a jsou denně v kontaktu s klienty.