Typy zákazníků a jak s nimi jednat
Obsah:
- Jak rozpoznat typ zákazníka, v jakých projevech ho odhalit
- Podle čeho poznám svůj vlastní komunikační typ
- Jak se připravit na schůzku podle komunikačního typu zákazníka
- Jak navázat vztah se zákazníkem s využitím jeho komunikačního typu
- Jak pracovat s jednotlivými typy zákazníků při obchodním jednání
- Čeho se jednotlivé komunikační typy bojí a jak toho využít při prodeji
- Jak se vyhnout náročným komunikačním situacím při jednání s klientem
Přínos pro účastníky školení:
- Účastníci se naučí rozpoznat komunikační typ zákazníka
- Dokáží přizpůsobit svou komunikaci typu zákazníka
- Poznají svůj komunikační typ, uvědomí si své silné stránky v komunikaci i své brzdy
- Dokáží se v praxi lépe přizpůsobit typu zákazníka a efektivněji prodávat
- Vše si prakticky natrénují a vyzkouší
Kdo jsem?
Jmenuji se Marek Vegricht a pracuji jako osobní kouč a lektor profesních dovedností.
Mám více jak 10 letou praxi v oblasti vzdělávání dospělých.
Při školení pracovních týmů čerpám ze svých bohatých pracovních zkušeností, když jsem pracoval jako obchodník, konzultant,
manažer pobočky nebo jako majitel a provozovatel restaurace.
Další tréninky
Prodejní dovednosti
Seminář je určen pro všechny, kdo přicházejí do každodenního kontaktu s klienty nebo obchodními partnery a musejí prodávat.
Zvládání námitek a argumentace
Na semináři se naučíte jak zvládat námitky a správně argumentovat. Budete brát námitku jako výzvu a ne jako brzdu prodeje.
Obchodní prezentace
Na semináři se naučíte jak správně vést obchodní prezentaci, jak udělat pozitivní první dojem a jak zaujmout.
Komunikace a prodej po telefonu
Pro všechny, kdo používají telefon jako svůj pracovní nástroj a jsou denně v kontaktu s klienty.