Typy zákazníků a jak s nimi jednat

Typy zákazníků a jak s nimi jednat

Obsah:

  • Jak rozpoznat typ zákazníka, v jakých projevech ho odhalit
  • Podle čeho poznám svůj vlastní komunikační typ
  • Jak se připravit na schůzku podle komunikačního typu zákazníka
  • Jak navázat vztah se zákazníkem s využitím jeho komunikačního typu
  • Jak pracovat s jednotlivými typy zákazníků při obchodním jednání
  • Čeho se jednotlivé komunikační typy bojí a jak toho využít při prodeji
  • Jak se vyhnout náročným komunikačním situacím při jednání s klientem

Přínos pro účastníky školení:

  • Účastníci se naučí rozpoznat komunikační typ zákazníka  
  • Dokáží přizpůsobit svou komunikaci typu zákazníka
  • Poznají svůj komunikační typ, uvědomí si své silné stránky v komunikaci i své brzdy
  • Dokáží se v praxi lépe přizpůsobit typu zákazníka a efektivněji prodávat
  • Vše si prakticky natrénují a vyzkouší

Kdo jsem?

Jmenuji se Marek Vegricht a pracuji jako osobní kouč a lektor profesních dovedností.

Mám více jak 10 letou praxi v oblasti vzdělávání dospělých.
Při školení pracovních týmů čerpám ze svých bohatých pracovních zkušeností, když jsem pracoval jako obchodník, konzultant, 
manažer pobočky nebo jako majitel a provozovatel restaurace. 

Další tréninky

Obchod, prodej

Prodejní dovednosti

Seminář je určen pro všechny, kdo přicházejí do každodenního kontaktu s klienty nebo obchodními partnery a musejí prodávat.

Business training at office

Obchodní prezentace

Na semináři se naučíte jak správně vést obchodní prezentaci, jak udělat pozitivní první dojem a jak zaujmout.

Máte zájem spolupracovat?

Chci se dozvědět více, kontaktujte mě

Kontakt

Telefon: +420 606 446 411
E-mail: marek@marekvegricht.cz

Adresa

Bc. Marek Vegricht
Ruská 43
Ostrava - Vítkovice 703 00

ZÍSKANÉ CERTIFIKÁTY

Kontakt

Telefon: +420 606 446 411
E-mail: marek@marekvegricht.cz

Adresa

Bc. Marek Vegricht
Ruská 43
Ostrava - Vítkovice 703 00

ZÍSKANÉ CERTIFIKÁTY

Comments are closed.