Komunikace a prodej po telefonu

Komunikace a prodej po telefonu

Obsah:

  • Jak správně komunikovat po telefonu
  • Správná struktura telefonického rozhovoru se zákazníkem
  • Na co si dát v telefonu pozor, čemu se vyhnout
  • Typologie klientů, s kterými mohu telefonovat a jak s nimi jednat
  • Jak využít komunikační pyramidu v telefonování
  • Jednání s nepříjmeným zákazníkem po telefonu, vhodné reakce
  • Jak ovládnout emoce v telefonním hovoru
  • Jak pracovat s námitkami po telefonu

Přínos pro účastníky školení:

  • Účastníci dokáží obchodovat po telefonu a  zaujmout druhou stranu
  • Budou úspěšnější při sjednávání obchodních schůzek se zákazníky
  • Naučí se zvládat nástrahy telefonní komunikace a vést hovor efektivně
  • Vše si prakticky vyzkouší a natrénují

Kdo jsem?

Jmenuji se Marek Vegricht a pracuji jako osobní kouč a lektor profesních dovedností.

Mám více jak 10 letou praxi v oblasti vzdělávání dospělých.
Při školení pracovních týmů čerpám ze svých bohatých pracovních zkušeností, když jsem pracoval jako obchodník, konzultant, 
manažer pobočky nebo jako majitel a provozovatel restaurace. 

Další tréninky

Obchod, prodej

Prodejní dovednosti

Seminář je určen pro všechny, kdo přicházejí do každodenního kontaktu s klienty nebo obchodními partnery a musejí prodávat.

Business training at office

Obchodní prezentace

Na semináři se naučíte jak správně vést obchodní prezentaci, jak udělat pozitivní první dojem a jak zaujmout.

Máte zájem spolupracovat?

Chci se dozvědět více, kontaktujte mě

Kontakt

Telefon: +420 606 446 411
E-mail: marek@marekvegricht.cz

Adresa

Bc. Marek Vegricht
Ruská 43
Ostrava - Vítkovice 703 00

ZÍSKANÉ CERTIFIKÁTY

Kontakt

Telefon: +420 606 446 411
E-mail: marek@marekvegricht.cz

Adresa

Bc. Marek Vegricht
Ruská 43
Ostrava - Vítkovice 703 00

ZÍSKANÉ CERTIFIKÁTY

Comments are closed.