Komunikace a prodej po telefonu
Obsah:
- Jak správně komunikovat po telefonu
- Správná struktura telefonického rozhovoru se zákazníkem
- Na co si dát v telefonu pozor, čemu se vyhnout
- Typologie klientů, s kterými mohu telefonovat a jak s nimi jednat
- Jak využít komunikační pyramidu v telefonování
- Jednání s nepříjmeným zákazníkem po telefonu, vhodné reakce
- Jak ovládnout emoce v telefonním hovoru
- Jak pracovat s námitkami po telefonu
Přínos pro účastníky školení:
- Účastníci dokáží obchodovat po telefonu a zaujmout druhou stranu
- Budou úspěšnější při sjednávání obchodních schůzek se zákazníky
- Naučí se zvládat nástrahy telefonní komunikace a vést hovor efektivně
- Vše si prakticky vyzkouší a natrénují
Kdo jsem?
Jmenuji se Marek Vegricht a pracuji jako osobní kouč a lektor profesních dovedností.
Mám více jak 10 letou praxi v oblasti vzdělávání dospělých.
Při školení pracovních týmů čerpám ze svých bohatých pracovních zkušeností, když jsem pracoval jako obchodník, konzultant,
manažer pobočky nebo jako majitel a provozovatel restaurace.
Další tréninky
Prodejní dovednosti
Seminář je určen pro všechny, kdo přicházejí do každodenního kontaktu s klienty nebo obchodními partnery a musejí prodávat.
Zvládání námitek a argumentace
Na semináři se naučíte jak zvládat námitky a správně argumentovat. Budete brát námitku jako výzvu a ne jako brzdu prodeje.
Typy zákazníků a jak s nimi jednat
Naučíte se poznat jednotlivé typy zákazníků a budete vědět jak s nimi jednat.
Obchodní prezentace
Na semináři se naučíte jak správně vést obchodní prezentaci, jak udělat pozitivní první dojem a jak zaujmout.